Photobucket

Tuesday, May 18, 2010

Malaysia di ambang bahaya!! SELAMATKAN Malaysia!!

Saya bukanlah pandai menulis. Mungkin sesiapa yang baca artikel bodoh ini akan mencerca, maki dan kutuk, tidak mengapa, saya rela.

dari hati kecil saya mengatakan bahawa negara malaysia sudah tidak selamat. mana tidaknya, bermacam2 perkara yang tidak diingini berlaku di setiap masa, detik, saat dan ketika.

TV, radio, surat khabar dan sebagainya melaporkan berita-berita yang menyayat hati. kecurian, rompakan, pembunuhan, rogol, zina, ragut, dan bermacam lagi seribu masalah yang sesungguhnya amat menakutkan saya sebagai seorang rakyat di negara ini.

Saya cukup optimis bahawa bukan saya sahaja yang mengakui dan sedar akan perkara ini. Semua rakyat menginginkan keselamatan dan hidup dalam keadaan aman dengan jaminan dari sudut undang-undangnya, perlebagaannya, keselamatan untuk ke mana-mana.

Dalam situasi seperti ini, semua menjadi risau. Undang-undang negara tidak menjamin keselamatan rakyat, juga bermaksud mahkamah juga tidak boleh dipercayai lagi, bahkan anggota keselamatan atau polis juga sudah mem"bahaya"kan kepada rakyat.

Semua rakyat semakin hari semakin takut. semua tidak selamat. yang selamat siapa?? Kerajaan, pimpinan, menteri2 dan kaum kerabat mereka. mana tidaknya, mereka boleh buat sesuka hati mereka. kalau menteri-menteri pulak, ke mana-mana sahaja di ESKOT (maaf klu silap eja) dengan anggota keselamatan yang sememangnya akan membela mereka.

Dan......yang paling mengerikan lagi ialah keterlibatan kerajaan Malaysia dengan APCO. Orang yahudi sudah boleh memasuki malaysia dengan mudah dan dengan keizinan kerjaan. yang paling parah lagi ialah APCO ini menjadi penasihat kepada kejayaan propanganda "1 Malaysia".

Saya masih ingat lagi isi kandungan ceramah yang mengatakan bahawa kita sebagai orang ISlam tidak boleh mengambil orang kafir/Yahudi sebagai pemimpin atau penasihat.

Kita juga mengetahui bahawa orang Yahudi ini tidak akan redha kepada kita umat ISlam selagi mana kita tidak mengikut telunjuk mereka. Mungkin kerajaan hanya bersahabat dan meminta telunjuk kepada APCO itu. tetapi adakah kita mengetahui agenda di sebalik tabir mereka. mereka yang sememangnya tidak akan membiarkan kita begitu sahaja. Yahudi sejak zaman berzaman merancang untuk manghancurkan Islam. Apa yang perlu kita fikirkan???

Saya hanya meluahkan isi hati saya. sesiapa yang bersetuju dengan pendapat saya ini boleh kemukakan pendapat dan ..............dan...... apa2 je lah..

sehubungan dengan itu, saya juga mengharapkan agar setiap dari kita yang mengaku Islam perlu memikirkan keadaan umat Islam di negara malaysia pada masa akan datang. jangan hanya memikirkan untuk diri kita sahaja. keturunan kita akan datang, siapa yang boleh mendabik dada untuk mengatakan anak, cucu, cicit mereka akan selamat di masa akan datang kalaulah negara kita masih kekal dalam keadaan sebegini rupa!! Masih jauh dengan undang2 Islam, masih angkuh dan bongkak dengan tidak berani mengamalkan sistem hukum hudud yang sememangnya WAJIB bagi kita untuk laksanakan pertintah Allah itu!!

Ayuh wahai umat Islam di Malaysia! Ayuh Melayu Islam sekalian kita tumbangkan kezaliman!! Zalim kerana tidak mengendahkan hukum Allah!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!! SELAMATKAN MASA DEPAN ISLAM!!!

No comments:

Post a Comment