Tuesday, May 17, 2011

Rahim Tamby Chik Solat 1 rakaat sebelum masuk waktu asar...


Bila baca keratan akhbar ni, macam nak tergelak pun ada. huhhu. mana taknya, azan asar x masuk lagi solat 1 raakat. tahiyatul masjid pun 2 rakaat. Agaknya rahim tamby chik ni dok terbayang aksi video seks tu dalam smbahnyang dia sampai terlupa rakaat...ha ha.

Yang pastinya golongan trio t ni memang jauh dgn agama. nak cari, tuntut ilmu agama alamatnya kiamatla. sebelum wat sumpah laknat tu pun bekas imam tu dah bg tazkirah penjelasan, dia tetap teruskan juga sumpah tu, maknanya tazkirah tu x de kesan dan manfaat bg dia....

aku pernah dgr ustaz2 sebut dlm kuliah...tazkirah ni akan bg manfaat bg org beriman...klu x de manfaat dgn tazkirah tu?? mcm ne??? LU FIKIR LA SENDIRI BEB!!!!

No comments:

Post a Comment