Photobucket

Friday, February 19, 2010

UMNO guna UiTM : aku peduli apa!!!

UMNO pahang tidak mempedulikan apa yang rakyat kata. mereka tetap meneruskan agenda busuk mereka menggunakan UiTM Jengka sebagai tempat untuk mereka laksanakan konvensyen mereka.

Senang cakap, mentang2 la mereka tu berkuasa, mereka dengan sesuka hati je buat apa yang mereka suka. biarlah perkara tu bertentangan dengan undang2 sekalipun!! yang penting hajat di hati terlaksana,...

Saya sudah menjangkakan bahwa puak umno ini memang tidak akan mengendahkan apa yang orang lain kata!!

siapa yang berani lawan pastikan di tangkap, di penjara. tidak ubah seperti perangan orang jahiliyah dahulu,.. siapa yang ikut kebenaran yang nabi bawa, pastikan ditangkap, diseksa, dibunuh dan sebagainya.

begitu juga kerakusan mereka. tidak kiralah. walaupun mereka pengamal undang2 tetapi mereka juga yang melanggarnya.

ketidakadilan mereka terserlah. kebobrokan mereka kini kelihatan. bermacam2 sudah agenda mereka dan perancangan busuk mereka.

sekiranya pihak2 lain ingin menggunakan dewan untuk mengadakan majlis dsb, pastinya banyak prosedur yang perlu di lakukan untuk menggunakan tempat itu. saya geram!!! saya x puas hati!!!

tidak mengapa. di sebalik ini semua ada perancangan di sisi Allah!!!


pada banner ini ada ditulis "Pembela rakyat"..emm saya juga mendapat maklumat, pada malam tadi, sekumpulan manusai telah diarahkan membaiki semua lampu jalan sepanjang jalan menuju ke UiTM. sifir yang senang. di manakah letaknya slogan najib tu "Rakyat didaulukan". kalau rakyat di dahulukan, kenapa lampu jalan yang tidak bernyala itu dibaiki apabila rosak... tetapi time PM dan kuncu2nya nak datang jengka, barulah nak dibaiki semuanya. bukankah ini "rakyat dikemudiankan???"

padan muka orang jengka, tu la, undi lagi umno/bn, hampeh pun x dapat. lampu jalan pun akan di baiki time PM nak dtg, mana pergi YB hang pa!!!

No comments:

Post a Comment