Thursday, April 8, 2010

PANASSSSSSSSSS!!!

Daripada komentar2 yg korang bg kat blog ni ttg hall perihal Mesir tu, terima kasih semua. KLu hang nak tau, aku bukannya pernah pi mesir tu, aku dapat maklumat2 ni semua dr blog2 budak2 mesir yang menayangkan gambar2 tu....

x pe lah, yang pentingnya korang semua kena la pikir ckit lepas ni... korang tu duduka kat egypt..... egypt ni antara dua jer... x kiralah budak perubatan ke agama ke.... klu korang cilap langkah korang akan ikut JEJAK FIRAUN la!!!! tapi klu korang ikut jalan betul....korang ikut JEJAK NABI MUSA... HAAAAAA, LU PIKIR LA SENDIRI!!!!!

No comments:

Post a Comment